24 Kasım 2012 Cumartesi

Öğretmenler Gününüz Kutlu Olsun!

Tüm öğretmenlerin, mesleği öğretmen olan olmayan, insanlara birşeyleri öğretmek için çabalayan, güzellikleri, doğruları, ahlaki davranışları, tüm ama tüm iyi değerleri öğretmeye baş koymuş herkesin Öğretmenler Günü kutlu olsun.

Benim de üzerimde emeği az-çok olan pekçok öğretmenim oldu. Kimileri ile hala görüşüyorum. Hepsinin öğretmenler gününü kutlarım.

Beni de bir öğretmen olarak gören öğrencilerim öğretmenler günümü kutluyorlar. Onlara da teşekkür ederim.

Ve Başöğretmen Mustafa Kemal ATATÜRK'ü de buradan rahmetle anmak istiyorum. Kurtuluş Savaşı sonrasında asıl kurtuluşun her alanda aydınlanma ve bilinçlenme olduğu ilkesi ile büyük bir mücadeleye girişen ve arkasına tüm ulusu katan Atamızı saygıyla anmak istiyorum. Onun her fırsatta okulları ziyaret ederek, öğrencilerle birlikte ders dinlemesi, onlara moral vererek aydınlık bir Türkiye'nin önünün açılması için çaba göstermesi ne büyük bir erdemdir.

Lütfen, öğretmenlerimizi birgün değil her zaman hatırlayarak onlara haklarını vermeye çalışalım.

Sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder